Oglaševanje oziroma marketing je izjemno pomembna veja v današnjem času, kjer vsakdo želi uspeti na svojem trgu. Seveda je ob veliki konkurenci to izjemno težavno oziroma je potrebno stopiti iz vsakodnevnih okvirov in iz množice. Veje marketinga se ukvarjajo s tem, kako promovirati določeno storitev, proizvod oziroma podjetje. Ena izmed danes izjemno uspešnih vej marketinga oziroma promocije pa je email marketing. S slednjim lahko dosežemo veliko prednosti, ki so nujno potrebne za dober rezultat.
Email marketing – prednosti
Email marketing prinaša številne prednosti za podjetje, saj je to področje marketinga, ki se hitro razvija zaradi sodobne tehnologije. Glavne prednosti email marketinga so:
Cena
Marketing na osnovi elektronske pošte je cenovno ena izmed najbolj ugodnih vej trženja storitev, proizvoda oziroma produkta. Ugodnost pa je tista, ki prinaša veliko prednost.
Hitra izvedba
Email lahko oblikujete v izjemno kratkem času, ravno tako pa lahko pošiljate elektronsko pošto takoj – brez čakanja, pošiljanja po navadni pošti. Elektronska pošta bo takoj dosegla ciljno publiko.
Kvalitetna statistika
Profesionalno orodje za statistiko vam bo omogočalo natančne meritve uspešnosti. To je pri trženju ključnega pomena.
Testiranje
Vse prejemnike razdelite na dve skupini in pošljite dva različna emaila in spremljajte odzive. Pošljite boljšega.
Hiter odziv naslovnika
Naslovnik prebere mail v nekaj mintah po prejemu (v povprečju), zato je odziv toliko večji.
Natančnejše ciljne skupine
Lažje naredimo ciljne skupine, saj so naslovniki natančno znani.
Velika interaktivnost
Omogoča pridobite informacij z več kliki in večjo informiranost o produktu oziroma storitvi.
Dober rezultat
Z email marketingom se izboljša komunikacija s podjetjem, ki je veliko bolj kvalitetna in pogosta od ostalih načinom marketinga.
Email marketing prinaša dobre rezultate
Zatorej, če želite doseči veliko rezultatov in dobre rezultate, je email marketing gotovo prava izbira. Odlični rezultati email marketinga bodo vidno v kratkem času, predvsem pa boste prihranili veliko denarja in ustvarili dober promocijski učinek.







